Çiftlerin sevişmeleri izleyen sapık - sevgilileri zorla seviştiren adam

Çorum’da son 5 ay içerisinde bekar olan 4 çift Çomar Barajı’na gezmeye gittikleri sırada bir kişinin kendilerini silah zoruyla gasp ettiğini ve sevişmeye zorladığını ileri sürüp Jandarma Merkez Komutanlığına şikayette bulundu. Şikayet üzerine jandarma baraj çevresinde devriye çalışmaları başlattı.

Geçen Cuma günü jandarma ekipleri 3 çocuk babası çiftçi A.O.B.’nin hareketlerinden şüphelendi. Jandarma, B.’nin fotoğrafını mağdurlara gösterip zanlıyı teşhis etmelerini istedi. Kendilerini gasp edenin fotoğraftaki kişi olduğunu teşhis etmeleri üzerine A.O.B.'nin Güneyköy’deki evine baskın düzenlenerek gözaltına aldı. Olay sırasında kullandığı av tüfeği ve el feneri de ele geçirildi. İfadesinde suçlamayı kabul eden B., “Baraj çevresinde araç içerisinde gördüğüm çiftleri yarım saat kadar izledim. Üzerindeki kıyafetlerini çıkarmalarını bekledim. Kıyafetlerini çıkardıklarında araca yaklaşıp kapıyı açtım. Tüfeği doğrultarak sevişmelerini istedim. Daha sonra cüzdanlarını, cep telefonlarını alarak oradan uzaklaştım” dedi. A.O.B., bugün çıkarıldığı nöbetçi mahkeme tarafından tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Kaynak: Hurriyetim.com.tr

Comments

Popular posts from this blog

Kayserili Ünlü Şarkıcılar - Kayserili Ünlü Muzisyenler - Kayerili Ses Sanatçıları

Gerçek Karsambaç Nasıl Yapılır

Gerçek Karsambaç Nasıl Yapılır - Toroslar'da Karsambaç Keyfi Böyle Olur

Popular posts from this blog

Kayserili Ünlü Şarkıcılar - Kayserili Ünlü Muzisyenler - Kayerili Ses Sanatçıları

Doğu Roma İmparatorları Listesi 1 - Bizans İmparatorları